.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چک‌هاي مالک ميلياردر نساجي برگشت خورد!

مالک ميلياردر نساجي که تيمش شانسي براي صعود به ليگ برتر ندارد ، چک هاي انتقال باشگاهش را پاس نکرد.

به گزارش شمال نیوز، مهدي پرهام که اواخر سال 87 ، اين باشگاه را از رحماني و مالکان محلي تيم خريده بود و در ازاي اين معامله تنها 500 ميليون توماني به مالکان قبلي چک داده بود با گذشت ماه ها از سررسيد چک ها ، آنها را نپرداخت تا اين انتقال با شکايت مالکان قبلي دچار مشکل شود.

بر اساس حکم دادگاه ، به دليل عدم پرداخت حقوق شکات ، معامله ميان طرفين تا اطلاع ثانوي ، فسخ است تا دادگاه حکم نهايي اش در اين باره را صادر کند.

اين اتفاق درحالي مي افتد که پرهام ادعا کرده است در هفته هاي گذشته با رقمي نجومي شرکت لبنيات کندلوس را خريده و مدعي است بيش از 3 ميليارد براي نساجي هزينه کرده است.

اتفاقي که اگر صحت داشته باشد براي اين تاجر جوان معافيت مالياتي کلاني را به همراه خواهد داشت اما اينکه چرا او از پرداخت چکي 500 ميليون توماني سر باز زده است شايد ريشه در اين اتفاق دارد که بر اساس توافق طرفين در زمان انتقال چنانچه تيم نتواند در سال اول به ليگ برتر برسد ، مالکين قبلي مي توانند باشگاه را پس بگيرند و پرهام هم حالا که اميدي به صعود ندارد شايد از تصميمش براي ماندن در فوتبال پشيمان شده است.

نساجي ، اين تيم ريشه دار قائمشهر با استخدام نادر دست نشان و هزينه هاي بسيار ، تلاش کرد تا به ليگ برتر برسد اما دست نشان که امسال به دليل مشکلات منشوري نتوانست در ليگ برتر موفق عمل کند ، در بازگشت به شهرش هم موفقيتي نداشت و ناکام ماند .

حضور يکساله در قائمشهر اگرچه براي اين تاجر جوان ، صعود به ليگ برتر را به همراه نداشته ما او توانسته است به واسطه اين حضور و شهرت ، معاملات اقتصادي بسياري را در مازندران انجام دهد و البته به چهره اي محبوب مردم بدل شود . اين شايد سقف رويايي بوده که پرهام از پي اش به فوتبال آمده بود !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.